Monday, January 31, 2011

inikah yang dinamakan cinta?

mugkin inikah yang dinamakan cinta.:
by hakim 

apetah nak cite?
lupe.
pak saye en. yusof kan?
dia nak tuko kete. 
adui. 
mak marah. "prungprang,prungpreng"
lebih kurang la.
oke. aku diam je.
esok kalau dah ada keretanya 
aku amek gmbar n will show u all
if possible la.
tapi pak kata esok. i pon tak tau la
wait n see je.


tapi the sad storynye. bukan mini cooper:(

ada abah kesah aku nak kete ape?
haha

sebelum tu, sempatlah aku berdialog ngn pak aku.
me- " abah, betul ke nak tuko kete?"
dad - " ye la, nape?" * short and steady je jwapan pak sya.
me- " oh, bila keluar kete?"
dad- " soon."
me-" oh, oke. so orang pun tga tunggu kereta org ni, 
maybe kluar same ngn kete abah t" seriyus
dad- " eh kau ni, main-main pulak"
me- "betul la, mini cooper orang, tinggal sign agreement je"
dad- berdekak dan bergelak sinis. n sedikit gelak kesian.

:( tu je yang aku mampu nak mimpi and nak cakap
nak dapat nanti la kot. 
doakan aku dapat eh :)
aku tak mintak kete besow, aku mintak yang kecit molek tu je.:)





No comments:

Post a Comment

akuyangjoyah