Monday, February 7, 2011

brands outlet :)

bershopping 
aku benci shoping. sebab:
1) abes duit. 
2) kaki rase cam nak patah sekali lagi
3) crowded (sosak napaz den)

eleh. 
tapi kenyataanye aku yang mintak semua tu.
:)

sempat lah aku bersama akak-akak aku berharuk diluar.
oke. akak first aku:
lupe daratan 
2 orang anaknye di tinggalkan di rumah. bersama suaminya
naseb la abg len:)
so women day's out la.
akak bli lipstik kat elianto 
tu je dia nak beli kan? tapi mengaruk satu dunia ajak ramai2.
 g teman dia sorang. nasib baik kau yang sulung kak. klo tak?
haha.
ni ha dia. 

angah pulak drebernyer. haha.
sian angah.

tapi yang aku ni ha. yang kluar duit melampau.,
sebab aku cam rambang mata.
selepas duitku banyak gile. 
ups. tak igt mase depan ni. haha


aku sempat la beli sekeping dua baju
and selipau. 
untuk adik sekali.:)

bende ni nak tunjuk sebenonye. 

ni aku punya.
one set gitu.:)



 yang ni adik punya.


kiteorg memg penyokong selipau jepun
sebab murah, selesa, klo basah pon dia releks sahaja. 


No comments:

Post a Comment

akuyangjoyah