Tuesday, February 1, 2011

gotta lots!


semalam. sedang aku memotong bawang untuk diblend
tetibe je 
:)
teringat kat lesen i la.
berlari-lari anak aku mendapatkan lesenku
*vodoe* je aku
i pn tnye la mak pojie i.
mak suruh ambik dekat dalam purse dia
oke. best. sebb sekarang dah ada
L holder
adakah?wujudkah?
L tu memg menghanjeng2 kuwat la. 
ada ke patot dia letak rite atas my head,
ini sudah melampau.
*actually semua sama* time kasih.
lepas ni sori la. 
aku akan memandu mini cooper aku dengan bongkaknya!!!haha
sebab tu la. 
tak dapat pakai smpi sekarang. 
belum dapat dah nak bongkak!
padan muke kau nana!

nah tgok la muke aku


no copy rite please..daaa. * siape tah nak* 
muke aku sedikit meriah disebabkan tudung tu bli kat 
warung nasi lemak meriah.*cheras*
terima kasih :p!

No comments:

Post a Comment

akuyangjoyah