Sunday, February 13, 2011

kasut sukan murah!

aku beli kasut. 
for sake of sukantara la.
kalau tak haram jadah!
kesian adel, arel and waheda 
terpaksa layan kerenah aku,
dah la nak kasut murah. 
pastu nak yang lawa,
nasib baik aku jumpe
klo tak tak nak balik times square semalam

harga kasut jename zinzengzung ni
rm 29.00
kat kedai atas. 
waheda adviser terbaik aku
dia ckp " nana better u jalan2 dulu, mane tau jmpe yang mura"
oke syg.
dah tawaf hampir 20 kali.( over)
jumpe la ahirnye.
rm 25.00
oke. kasut jename sama.
but mura beb.
aku pon pilih la wane.
soh mina kedai kasut tu cari size aku
dan2 dia ckp tak de. ni size yang paling kecik.
oke. kau pemalas sgt kan mak cik. 
amek kau aku psycho kau balik.
oke.
tak pe la kak. yang ni pon saya muat. tlg amik saiz ni
38
then2, dia kata, dek dia ni sepasang satu 38 satu lagi 37.
oke. mane dia korek tah lagi satu tu.
aku diam je. redha la. sebab kasut mura.
" oke la kak, camni. klo akak nak jual pon blom tntu ada org nak"
sebela lain sebela lain ni.
ish. sadis la akak ni
so ape kate akak jual kat saya rm 18 amacam?
dia cam pk2 doplo kali
kejap eh dek. akak cube tnye bos.
ala, sian akak ni aku tgok.
last2 dia kata. 
oke la.
YESSS!!! 
DAPAT KASUT MURA 
WANE PINK (actually tak suke wane pink. tapi barang sume wane pink)
oke bye
tgok ar kasut mura aku ni
sebela kecik sebela besa.
seb bek dua2 muat
* klo nak kasut mura, mintak petua kat aku*
see. cute jgx kan?aaa


No comments:

Post a Comment

akuyangjoyah