Monday, February 21, 2011

part 2-cikgu suka aiskrem

hari ini hari eskem sedunia.
keje aku. telan ais cream 
pagi-pagi buta 
ini adalah gambar aiscream 20c. 
murah, cepat dan sedap.
.
.
first2 mesti muka aku!
.
.
ini adalah pengikut2 " kumpulan pengemar aiskrem sedunia"
ketua kontinjen:waheda
penolong: aril.
setiausaha kanan kecil: adel
weda, aril and adel.:)
 .
.
.
dan lagi
sebelah petang!
mahal sikit. 
ye la. 2 hari pun aku makan maggie!
.
.
wajah2 kegirangan mendapat aiskrim yang amat mengemukkan!
mata lebam. lepas nanges guling-guling. sebab nak aiskrem tu.:p
.
.
.
oke. dia punya lagi mahal.
bukti: dia kejam2 mata menikmati aisrim tu. 
cornetooop
.
.
.
 kelas until 4.30 pm
balik laju2. 
terus g aerobik!
yes tak kene marah lagi. org lain pulak. :)
take turn beb kene marah.
so ni la house mate yang sgt meriah.!
adel. me. weda. erna.
aku sgt kecit. sehinggakan tenggelam di deretan org.:P
.
.
.
.
ops. ini adalah kisah benar.
kami buat apa?
mestilah mengumpa*T.
eh. dose. 
tak la. aku cerita hal org lain je.
bukan ngumpat tu. :1
weda and me!
 .
.
.
benda pelik di maktab hari ini adalah.
kekejaman bakal-bakal guru 
sehinggakan kerusi ini terkorban begitu sahaja.:l
sadis!
.
.
oke selamat hari isnin!

No comments:

Post a Comment

akuyangjoyah