Monday, February 28, 2011

tiring and exciting weekends

cerite ni dah lame. baru nak update. sebab?
tak de masa. kije banyak!time kasih.
.
.
.
ceritanya bermula. bila.
kami mengidam nak makan mcd. 
teruk2. padahal aku sahaja.
peluang untuk nak slim RIVER  dibiarkan hanyut seperti air sungai.
so what? 
time to fat. :)
JUSCO sasaran utama.
so ini adalah hidangannya.
burger nak dua sahaja.
then2 tak abes. sampai skrg terbengkalai kat atas peti.
tamak selalu keji.
eh2.
tamak selalu rugi..
.
.
jgn tergugat atau terliur. 
ini makanan tak sehat. 
saturated fat.!hooo..
.
.
.
.
.
ala. dapat mcvalue lunch.
murah je. nak beli 100 tak pe td.
haha.:) belagak berkoyan-koyan.

.
.
.
.
aku dok lepak ngn dia ah.
mrs. erna malia isa. 
.
.
.
.
ini adalah benar. 
muka saya sangat tergemok terjebon-jebon time ni.
so pekara terbaik adalah. sensor kan bahagian ini.
klo aku dah tak nmpk muke.
yang belakang tu lagi la tak dapat nak masuk muke dalam blog aku beb.:l

 .
.
.
.
expedisi bermula.
dari belakang. oke still boleh improve.
need more time.
agenda.= nak cari tempat exercise FREE.
LET'S WE FIND IT.
 .
.
.
.
yey. jumpe.
muke segan sebenownye.
ni tok kluarkan muscle.
tak nak jadi mr. muscle!!
.
.
.
.
i love racket 
 muke nak sedih.
 pengikut setiaku.
 i love swimming too
akak ni mengandung 2 bulan.
 nak beli yang ni satu.
kene tembak ngn mak puzi baru tau.!
.
.
.
..
.
..
.
terus makan.
dan makan lagi.
kfc pulak.
memg gemuk la lepas ni.
.
.
.
balik lah. 
and better u read this.
when ur using the service. 
.
.
.
.
baru la nak sedar. gemuk dah terkoyan-koyan
so g exercise. balik2 tu jugak. penat gile lah!!!
 bersama cik erna marlianosaz.
 tasik permaisuri cheras.
org ramai sgt.
diorg tak de tempat lain nak lepak.
g la klcc je. pavilion ke. kan boleh,
bajek tempat ni aku punye.!serius bajek.
 ho.ho..
terrer beb.
comel kan? ala. puji diri sendiri je yang mampu. kesian.

 setelah menghabiskan larian 2 pusingan tanpa henti.
oh. saya memg kuat.
muke sampai pucat.sebab nak kurus cepat.
 cooling down.
bersama juga pada hari ahad lepas. 
dol si dodol kepale butak.
urat terkeluar.
cooling cooler sessions.
 sangat sadis.
tak nak balik la.!
tak nak balik lagi
sebab tak kurus pon!!!!!!!!!!
"nasi dah menjadi bubur cha-cha"
bye. selamat hari ini. wek

No comments:

Post a Comment

akuyangjoyah