Wednesday, February 16, 2011

wed- aerobic session

ni la gambar, jalan hari-hari kami berempat.
serius memg tak jaoh. tapi tinggi. sgt letih. berbatu2.
namun begitu....
.
.
.
first2. mesti la gmbr i.
ni ha. cam nak mampos dah muke aku bersama adel!
kire kurus la aku.
.
.
.
ni pula yang lain. 
separoh idup.
penat. serius tak tipu!
weda.adel.erna
.
.
aku sampai2 je. tak de lagi lah kan aerobiknye.
dahlah, penat rushing-rushing before 4.30pm.
tapi bende pon tak prepare lagi.
mula la aku nak buat drama tempik menempik ni.!
ganas ant muke aku?
 .
.
.
ok. fine hari ni aku bagi chance kat korang.
.
.
.
ni wahedah.
see, comel tak stomach dia.
ada baby tu.
kesian dia. pregnant2 pon kene jugak turun padang.
promise nak jgn baby u tu elok2.peace. 
 .
.
.
ni mak and minah-minah endon yang nak jadi cekgu becoming. 
sian. duduk longkang je korang ni ye. 
arel, adel, azhar.
 .
.
.
erna, nana and weda.
 .
.
.
aku dah bosan dah tunggu ni.
rase cam nak hentak2 je bende yang ada sekeliling tu.
termasuk si erna marlia ni.argh!!!

.
.
minah pecuri gambar terhandal.
dekat dustbin pun jadi
ye la org ada blackberry. kite tak de.
 .
.
.
aku pakaikan bear waheda shawl aku
cute siot.name bear ni apit. lol




selamat malam semua rakan-rakan. time to selip.!

No comments:

Post a Comment

akuyangjoyah