Friday, December 2, 2011

successful mother

it is all about my dearest mommy,
ha. the story to be told
ini adalah kejayaan seorang ibu, Pn. Zaharah a.k.a kak fuzi by her friends. 
walaupun emak tak terikat dalam mana-mana syarikat or company. *aku rasa dua-dua sama*
tapi dia selalu berjaya made us=impress by her achievement. Bagi saya, emak saya la yang TERBAIK sekali!
sporting, bergurau pon best, bergadoh pon selalu, yang paling penting dia akan dengar cerita mengarut saya, wlopn malas nak layan. Kalau baca title post ni "Succesful Mother' kan?, baru-baru ni mak menang pertandingan. Meh ceq cita kat hangpa satu persatu. 
Kat airtam ada expo under pertanian. actually not really for peniaga kecil la. Tapi dia dianjurkan sempena hari nelayan, peladang and tak ingat lagi satu. *hampeh*
Auntie sorang ni dia kerja kat pertanian, nak bawak kuih mak. 
and at last menang. Congratulation Mak!
Aku dah jadi panas biji mata bila nak type lama-lama. *makin lebab mata saya*
gambar menceritakan semuanya. check it out


kuih pau goreng 
categorize as Frozen Food
menang No 1

ni currypuff. 
no 2. tapi tak dapat hadiah la sayang. 
dapat no yang kat atas tu je. haha. boleh la.




then hari isnin, detik sejarah mak. 
ambil hadiah dgan dato' sri noh omar
menteri pertanian dan asas tani. 
well it was the great achievement ever mak. 
well done. 


 berborak sebentar bersama dato' 
hambooi... haha
 hehe.hadiahnye dapat melancong ke Perth australia. 
dah aku tipu je. 

contestants lain yang berjaya. 
yang bagi buahan pon boleh menang u olls. 
anyway. congrats mak. 
we all always support and love u. :)

No comments:

Post a Comment

akuyangjoyah