Monday, February 14, 2011

A&W

SABTU
destinasi: TIMES SQUARE
LOWYAT
BUKIT BINTANG

jalan2 n makan sampai gemok!
biase la. student life.
klo tak manfaatkan sekarang bile lagi?
enjoy yoe.
aku tgok muvee oke. cite "sini ada hantu"
sumpah tak best.ngntok. hantu dia tipu. semua cun2. geram!
citenye ni,
aku masuk satu contest la kan.
A&W
ni semua pengaruh my abg ipar la.
mengunakan fb untuk memperoleh keuntungan
frankly speaking, dia dah menang banyak
meh aku story 
peti ais, and set rumah. RM 1***
IPOD
teh sabah with money
antabax
fruit10 AND rm 2**
percutian ke GOLD COAST yang kat sepang tu.
blander dekat 5/6 dia sebat.
baju aira. rm 3**
mitsubitshi test drive one day and rm 1***
revive product and RM 1***
product cosmetic RM 8*
Loket emas harge tak pasti.
and 
semua tu FREE tau tak?
korang chube pk3. 
agak2 ada tak org nak bg kite free bende2 camni?
tak de kan?
oke so my saranan is cari la contest kat fb.
kau pasti untung besar.,
and yang terbaru, dia ajak aku masuk contest A&w
caranye amik gmbr kat patung gemuk A&W tu.
if menang dapat IPAD oke.
doa-doa la aku menang,

ni gambar yang aku hantar.
cun la gak dengan "cepekmata" bak kata aira hitam aku tu

gmbr yang tak bape nak jadi!

aku dah tension gile bapaks ah time ni
lame gile vangang!
so ini yang aku mampu beri.senyuman tak iklas.

ok. senyum bagi iklas.



usha baik punya kat bear gemuk A&W ni!
haha...


 oh yeas. pakwe baru saya. ada org jeles tak?



tq bear!


oh. cool bebeh!
daaa..bye!


No comments:

Post a Comment

akuyangjoyah