Sunday, February 20, 2011

weekends

boring!
saya menang contest double a.
dapat goodies bag. rm 30.
oke. first time ni menang contest kat fb.
best la. ada org hantar kat rumah.
ni la semua barang yang aku dapat.
kire dua bulan tak payah beli stationary. 
and tak payah rembat org punya lagi.:p
.
.
hari sabtu
hidangan aku. maggie ayam. dengan sos my febret.:)
then mengadap lappy sampai mata bengkak!
padan muke. dah tak cntek. 
selame ni memg ta cntik pon. 
.
.
.
u ollz. 
hari ahad.which is today pun
nasib i same.
makan maggie ayam.
tanpa sos.* sos habis* ni bukan tahap bujang ni.
tapi dengan quaker and nestum la. 
sedap sikit. 
and brekfes aku ni brunch la.
bangun awal sgt.
mengadap ladtop jugak smpai sekarang!
.
.
.
.

eh kejap . bile sorang2 ni. terigt la kt jejaka hensem aku ni
umar.rindu la.
nak grip awak!
oh. joyahnye muke aku.

and tak saba nak main dalam bakul mainan mcm hari tu.
miss u la syg.
.
.
.
oke la. selamat weekends. 
nak tido dah. penat.!



No comments:

Post a Comment

akuyangjoyah