Wednesday, February 2, 2011

CAR ipuf!:)

 ups. sori korang
keretanya memg kotor. 
biase la. 
masuk kebun pnye kete. 
actually ni naza sorento
dulu memg aku tak kenal
sepatahharamjadah 
pon. kereta3 mpv ni.*sebab tak minat*
but sekarang get to koe la jugak.
aku dah naik semalam.
oke jugak.
but still rindu with kereta abah dulu.
Chevrolet optra biru dia
* eh suke ati aku je*
kereta ni besow.
aku venci sikit. sebab aku yang comel lagi ketot ni
susah nak naik.
same goes to my seangkatan tentera aku.
( mak, adik, ) upss.. reality
mak dah memvevel lagi semalam
sakit kaki katenye nak naik
biase la, orang dah tak suke. kau taram ape pon dia tak pndang
kesian jugak kat abah. 
abah nak tuka balik keretenye.
ahaha. 
the onli reason is : mak tak suke!
yes.! now on,. aku tau la. abah sayang mak lebih.
haha. selama ni tak tau. 
jahil gile!
oke. let's we see some more. 
 ni si joyah over mgantok. haha.
over jek minah ni


after test drive with abah
mak turun dengan muke kain plain. * tak suke sebenownye*
tapi ikotkn jugak abah. 
sebab mak tau abah akan ikot advise mak!* statement melampau*


oke ni inside dia.



yang ni body dia.

ok. bye. ! penat!


No comments:

Post a Comment

akuyangjoyah